sâmbătă, 28 iunie 2008

La soare..la mare..


Nu am fost niciodata toamna la mare...desi as fi fost curioasa..ce culoare are marea..cerul..nisipul:)..

Alta dorinta pe care o am este aceea de a merge in Vama Veche cu cortul..:)..insa nu am gasit pe nimeni atat de "nebun"..care sa doreasca acest lucru..sper k voi face asta odata..

Rasaritul nush cum se face k nu l-am vazut niciodata la mare..din simplu fapt k eram mult prea lenesa sa ma trezesc atat de devreme sa ma duc pe plaja...oricum ,nici nu tin neaparat..

Imi aduc aminte cand am fost pentru prima oara in Constanta..singura cu microbuzul..in gara ma astepta o prietena..doua nopti am impartit acelasi pat cu un tip pe care nu-l mai vazusem niciodata...lol..

In vara asta normal imi doresc sa ajung la mare din nou...sa lenevesc pe nisip....sa innot..o daaa..ador apa..si iubesc soarele..

Acum 2 ani faceam interecere cu miky si jhon(fratele)...care se bronzeaza mai mult..si turnam bere pe noi..k cica se accentueaza bronzul:)..el mai fusese d 3 ori la mare inainte..deci n-aveam nici o sansa:P

Mi-e dor de mare...cel mai dor..si de agitatia de pe plaja...imi plac locurile aglomerate..zgomotoase..cu muzik..si rasete de copii:)

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Ador sa rad ..sa dansez,sa citesc daca am starea necesara..