duminică, 11 mai 2008

Ploua infernal in luna lui...mai


Afara ploua..infernal..ploua peste mine...ploua in mine..ploua peste"noi".Azi am descoperit din nou dezamagirea...de parca nu as fi fost destul...Am picioarele ude ...mintea ravasita..inima imi e p undeva pe jos...murdara..lovita..sa calc peste ea...si sa trec mai departe??

Sa ma fac ca nu-mi pasa...dar sa ma doara ingrozitor..si sa imi continui drumul??

Daca m-am intrebat vreodata cata dezamagire si incape in inima unui om...cred ca am aflat..n-as fi vrut.

Chiar are cineva un prieten care sa nu il fi ranit vreodata???Ma intreb.

Pentru ca eu nu am avut niciodata un om (aka prieten),care sa fie alaturi neconditionat,care sa nu ma fi ranit...in care sa am absoluta incredere.

Nu cunosc sentimentul...

Dezamagire...fata de oameni..

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Ador sa rad ..sa dansez,sa citesc daca am starea necesara..