vineri, 21 martie 2008

ganduri asortate


Acest loc este un mic refugiu pentru mine...aceste lucruri le scriu pentru mine... ca un mic jurnal ..imi revars aici tot soiul de sentimente negative...frustrarea..dorul..singuratatea...nesiguranta/teama...etc.
Nu ma simt "privilegiata",toti oamenii trec prin starile astea,am fi penibili daca nu am recunoaste...toti oamenii au cel putin o frustrare,indiferent care ar fi aceea..

Citisem undeva o chestie foarte adevarata cum ca oamenii st nijte fiinte complicate care atunci cand st pe cale sa devina fericiti se impiedica de lucruri marunte, cum ar fi :ambitia...pey da...cum ar fi sa il sun pe el dupa ce a trecut un an...

De fapt am facut asta...dar sub un alt pretext ...iar el nu s-a "prins"...sau poate k da...poate nu ii mai pasa...sau...naiba stie..

De multe ori ma consolez cu "nu a fost sa fie"....dar imi dau seama k este fals...k noi suntem cei care decidem intr-o mare masura cum va fi...depinde de noi ce vom face in sensul asta.

nu pot decat sa incerc sa fiu mai hotarata atunci cand vreau ceva...sper k voi si reusi...

La naiba !!!..e atat de greu sa imi recunosc sentimentele...de parca ar fi ceva gresit...ma simt atat de vulnerabila...si urasc sentimentul asta...sa ma simt slaba in fata cuiva...cred k iubirea este pentru oameni umili...poate sunt eu prea "mandra"??...nu stiu...

Niciun comentariu:

Powered By Blogger

Despre mine

Fotografia mea
Ador sa rad ..sa dansez,sa citesc daca am starea necesara..